Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем по мотора на алфа 146

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем по мотора на алфа 146

    привет колеги
    Днес жената пали колата и какво да чуя мотора трака от дясна страна от към 3,4 цилиндър.Оставих колата да загрее вдигна около 90градуса и тракането остана,не я загасих и направо отидох до един познат който има сервиз и кара от близо 10год. алфи.Когато вече престигнах и вдигнахме капака мотора нито тракаше нито нищо работеше тихо и перфектно,маслото е на 500км. Селения Рейсинг
    За сега съм на мнение,че е някой повдигач ама знам ли?Мотора 2.0 тс
    Благодаря предварително на всички

  • #2
    колеги днес пак е същата работа,ако е повдигач трябва да се смени или е от маслото макар,че райсинга знам,че най доброто от маслата на селения.Ако е от повдигачите трябва да се сменя само проблемния или всичките и като пари горе долу колко ще излезнат частите и работата и вярно ли е,че TS-ка държат по около 200000км и мотора е за ремонт

    Comment


    • #3
      Кои разправя така?Моя е на 176К км не гори масло и си работи перфектно за сега.
      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

      Comment


      • #4
        Не знам дали е от повдигач. Лятото на пасата изпляска на 3ти цилиндър повдигача и стана от раз. Общо взето - разпределителен вал+всички повдигачи и лагерите. Ако ще я продаваш може и само прецакания да смениш. Иначе тва с километрите нз дали е така мойта вече минава 193к и не пипа маслото върви си като пушка и единственото тракане от г-н вариатор

        Comment


        • #5
          ясно колега ако се влоши направо ще взимам един комплект повдигачи и ще я правя,а отностно км само съм чувал,но се надявам да не е така макар да нямам излишни пари ако ли не каквото стане ще се прави.А отностно маслото освен селения какво друго масло е добро за алфичката ми,но пак да е 10в60,че с моите км които правя се стига и до 2-е смени на година

          Comment


          • #6
            Аз карах с Мотул пък проблеми съм нямал
            Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

            Comment


            • #7
              че то мотул и по добро и по скъпо от селения

              ---------- Post added at 17:57 ---------- Previous post was at 17:50 ----------

              Ако намериш читаво кастролче още по добре верно пак малко по соленко идва от селенията ама на мойта много и харесва . Mobil също е алтернатива Доказани марки ,огромни лабораторий ,техника и инженери. Ако търсиш рейсинг и Statoil е хубаво .
              alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
              Fiat punto GT in progress ~200hp

              Comment


              • #8
                привет колеги
                отностно маслата имам един познат който внася масла Motul,Castrol,а за маслото Statoil вчера един алфаджия от Нова Загора ми каза,че си кара алфите само с такова ама знам ли какво да слагам и дали е от маслото това тракане или вече е дошло време за ремонт

                Comment


                • #9
                  Да не ти трака вариатора, макар би следвало да познаваш шума от тракането му, колата става като дизел? Това със спирането на тракането ме води на тази мисъл.
                  Arena Coast Customs

                  Comment


                  • #10
                    не колега не е от него на старата алфа 2-а пъти сменях вариатор и ако е от него щях да разбера,а мой познат който има сервиз и кара 2-е алфи ми прегледа колата и каза,че не е от вариатора а ми от повдигачите както е било и при него преди време и ме посаветва да сменя маслото и ми препоръча да сложа Statoil с такова карал и повдигачи не е чувал на неговата от както е спрял да слага Селения.Аз преди 500км. сложих Селения Рейсинг(156лв.) поради това,че бях чел,че от цялата гама на Селения е най-доброто

                    Comment


                    • #11
                      Остави това с маслата, колата при спокойно шофиране няма да усети почти разликата межди рейсинг или някое копторно масло. Просто има проблем, който още не е сигурно какъв е явно Първото е да провериш главата, поне не е безбожно скъпо.
                      Arena Coast Customs

                      Comment


                      • #12
                        Щом си със селения рейсинг няма да е от маслото повярвай ми добро е .. И аз мислех да кажа вариатор ама ... знам ли може и повдигачи да са ама трябва по скоро да чука
                        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                        Fiat punto GT in progress ~200hp

                        Comment


                        • #13
                          Колега, не прави грешката да сменяш повдигачи. Отваряш горе капака, сваляш валовете, мериш ги дали са ок. Ако има износена гърбица сменяш вала.

                          Вадиш и повдигачите, накисваш ги в нафта. Продухваш хубаво магистралите към повдигачите (пръсваш със спрей за карбуратори малко и с въздух под налягане да ги продухаш).

                          Като поседят повдигачите в нафтата няколко часа ги вадиш и ги разглабяш. Изчистваш всичкия нагар от вътре, сглабяш и монтираш. Ще заработи като нова (освен ако няма луфт в леглата на повдигачите).

                          Не си купувай повдигачи, защото няма да намериш хубави освен INA. Нищо друго!

                          Аз така смених 2 комплекта. Изядоха ми гърбиците (и не само на моята кола съм виждал това), смених валове, на края извадих оригиналните повдигачи и приложих процедурата по чистенето и сега не се чува мотора.

                          И аз карам с рейсинг. Мн. добро масло. Не се съмнявай в него.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Е защо пък ви се струва невъзможно маслото да е менте ?
                            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              А защо не оставиш колата да пренощува при твоя приятел и на сутринта той да я запали и да я чуе к`во прави.
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment

                              Working...
                              X